200111

Hola, ja vet att ja e sämst på att blogga men de e bara så att man nt orkar... :/
igår så började ja typ bråka me Gunnar.... han e en som j***a IDIOT!! kan nt säga va han gjort... men ja kan bara säga att han e ***********!!!! om ni fattar... o.O
okej... nu ska ja släppa de... men de e bara så att ja har nt varit mig själv efter de... ja orkar nt...
som ja har legat å tittat på nickelodeon 2 dar i streck efter skolan i ca 3h!! nt ok!!
Måste helt enkelt ta å rycka upp mig.... i skolan försöker jag, men när j kommer hem orkar ja nt. det e tur att ja har mina "änglar"!!

Älskar er!!
de e många "änglar" som nt e me, men ni vet vilka ni e...<3333

iaf så hade vi matte ida, men vi gjorde inge tråkigt... för vi BAKA CHOKLADBOLLAR!! :d

vi blev indelade i grupper och ja va me, Emma, Anna och Pia!! :D vi va bäääst(vårt lag hette typ "Team Bravo!!" :D♥
vi skulle baka 22 st, men de blev typ 38(vi gjorde för små ;) )... vår matte lrare sa att vi skulle låta de va, men när vi sluta var det 25 kvar(undra vart dem andra kan ha tagit vägen...??).

hahahha lite kul!?
aja, men nu ska ja nog gå.... ses :)



Kommentarer
Postat av: Emma

2011-01-23 @ 19:10:59
URL: http://rodd.blogg.se/
Postat av: Emma

Naaaw<33 Du e min ängel!!

Ses imorgon och på Tisdag i Backen!!!

Puss pusss<333

2011-01-23 @ 19:13:20
URL: http://rodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0