Sommar å sjuk -.-

Den vidrigaste årstiden som jaag tycker att man kan vara sjuk på e sommarn. Då e de så varmt så att man typ bara smälter å så vill man ju inte ligga inne hela dagen med gardinerna nerdragna å typ se på film :/ men det e de som jag har fått göra hela dan.. igår så sov N över, vi hade också en familj på middag. Jag började att känna redan på dan att jag hade ont i halsen, men jag tänkte att jag bara hade badat för länge lr ngt ;/ på kvällen började det sticka i magen, göra ondare i halsen å så fick jag mega ont i huvudet :(
Då gick jag ner för att jag inte ville sova i samma rum som N(för tänk om jag skulle smitta henne :o )för i morgon kommer I hit! :D fast jag vet inte om jag kommer att kunna träffa henne å N i morgon, för jag har ju bajs ont i halsen! D':
Men iaf så vaknade jag vid 15 över 5 i morse!! :s det var vidrigt, jag låg å sov på soffan, å vi har inga gardiner där, så jag vaknade av bajs solen å av alla dumma fåglar som vaknar hur tidigt som helst å bara MÅSTE sjunga -.- (om jag mår bättre i morgon så kommer jag inte att hata solen å fåglarna ;) ). Men sen såg jag på 2 filmer å efter det så hade mamma å pappa vaknat, så då gick jag in å la mig i deras rum. Där sov jag i typ 4h sen vaknade jag(då hade N blivit hämtad)sen titta jag på mer fil å läste, men nu måste jag gå

Bodd ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0