240610

Hej, ja tror att det e ngt fel me min å mammas å pappas dator! för det går verkligen inte att ladda in bilderna! :( men N sov iaf över här, i morse(vid 12)så kom pappa å Rut upp å väckte oss å sa att vi inte fick sova längre.. vi gick upp å åt frukost å gjorde oss i ordning. Sen cyklade vi ner till vattnet med lite matsäck ♥ det var super mysigt! det var bara det att det gjorde ont i fötterna å benen när man gick för att det var så kallt! :/ sen kom mamma, pappa å R då köpte vi glass av Mirri som var nere i glass kiosken. Sen cyklade jag å N hem. När vi kom hit så kom vi inte på ngt å göra, men efter ett tag så kom  vi på att vi kunde bygga lite mer på trädkojan ;) så nu har vi byggt en hel vägg, jag har bilder på den, men det går som sagt inte att ladda upp D:
Men nu ska jag gå, vill inte sitta inne en så här fin kväll, å så ska jag kanske baka ngt till i morgon :)

GLAD MIDSOMMAR! om jag inte hinner skriva ngt i morgon :)

Bodd 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0