040710

Hej, nu e de verkligen SOMMAR LOV! :D jag behövde hitta min mob för att se va de e för datum :)
Men jaja, det har ju inte "riktigt" varit så att jag har bloggat varje da.. men iaf nästan ;P
Men jag har faktiskt inte varit hemma. 1 juli så åkte ja, N, I, Tyra, Pernilla, mamma, Rut, lilla Rut, Alina å deras mamma Rebeca å plocka jordgubbar :d
Ja, Rut å mamma plocka bara 6 liter(vi ska snart åka dit igen å plocka ;d )sen åkte vi till löttorp å handlade till cykel semestern! :D(å så åkte vi till vårdcentralen för I had råkat skrapa upp sin  fot :( men de gick bra, bara som ett skrap sår).
N i ett körsbärs träd 
I som väntar på körsbär 
När vi(äntligen^^)kom hem till N så var vi VRÅL hungriga, å då skulle vi göra pannkakor. Men sen säger Pernilla "Vi har inga ÄGG! D: " Vi bara "NEEEEEEJ!! VI KOMMER ATT DÖÖÖÖ!!" sen kommer ngn på att vi kan cykla till en liten gård å köpa ägg där, så de gör vi :D Å sen får vi våra pannkakor :d
Sen e vi där å chillar lite hemma hos N, sen äter vi middag å efter det spelar vi kort å sen la vi oss
Ser lite brännt ut ;) men det var himmelskt gott! :d
I som smilar upp ;)

Dan efter vakna vi tidigt å gick upp å åt frukost å packade färdigt. Sen var det bara att ge sig iväg mot Ramsnäs :)
Vi hade me oss massa fika å lite annat, så vi tog många pauser :)
Jag tror att det kanske tog 6h för oss, de e kanske 1 min lr lite mer, men vi tog ju massa pauser åxo ;)
Sen kom vi framm å satte upp tältet å började laga middag :)










Sen gjorde vi lite saker å efter de så gick vi typ å la oss(fast vi somna inte på en gång om man säger så ;D )
Dan efter så cykla vi tillbaks å gjorde oss i ordning för en fest :)



Ns mormor hade nämligen 80 års fest ;) vi var lite som "servitriser" på den i början, sen smet vi ifrån de lite.. ^^
Här kommer lite bilder från en hundpromenad(vi gick till lite el bilar ;D )
















De va AS kul! vi gjorde värsta tävlingen, en pers satt i bilen medans den andra putta på(de kosta 10 kr att åka, jag å I åkte 1 gång ;D ), då putta man 1 varv, å sen bytte man så att den andra puttade på andra varvet^^
Jag var me I å vi vann stort(så klart ;P )
Sen gick vi tbx å åt efterrätt :d




Det var otroligt gott :d
Men nu måste ja gå, E.T kommer i morgon! :D

Bodd 

Kommentarer
Postat av: Linn

Härliga bilder, :]

2010-07-10 @ 13:41:52
URL: http://smartasteflickan.blogg.se/
Postat av: Bodd ♥

Hihi, tack! <3

2010-07-26 @ 12:02:55
URL: http://bodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0